Orzeczenia i działania
- w szkole są uczniowie
- niesłyszący, słabosłyszący
- z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją
- z niepełnosprawnościami sprzężonymi
- szkoła oferuje działania nauczycieli i specjalistów o charakterze
- rewalidacyjnym
- szkoła oferuje zajęcia terapeutyczne.
- Hipoterapia
- Muzykoterapia
- Terapia logopedyczna
- Terapia ruchowa z gimnastyką korekcyjną
- Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
- Inne
- szkoła stosuje metody
- Metody z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania (pozytywne wzmacnianie - nagradzanie, wyróżnianie poprawnych form zachowania i osiągnięć)
- Metoda obserwacji
- Metoda ośrodków zainteresowań
- Metoda praktycznego działania (doświadczenie, hodowla, nauka prostych czynności z samoobsługi i użytecznych w życiu codziennym)
- Metoda projektu
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
- Metoda samodzielnych doświadczeń
- Metoda słowna (opis, opowiadanie, pogadanka)
- Metoda Tomatisa
- Metoda zabawy, gry dydaktyczne, układanki, dobieranki, loteryjki
- Stymulacja polisensoryczna, czyli poznawanie poprzez patrzenie, słuchanie, dotykanie
- Terapia wspierająca z wykorzystaniem technologii komputerowej
- inne